Gran cap de setmana dels equips nacionals

Nou cap de setmana de fortes emocions pels quatre equips nacionals del club. El sènior A masculí iniciava la 2a fase de la competició amb victòria a Hospitalet, el sènior A femení golejava a un rival directe per la permanència, el sènior B masculí tornava a guanyar i es fa fort a casa, i finalment el juvenil aconseguia un valuós punt a Ripollet. Us ho detallem tot a continuació.
Sènior A Aliança Mataró
Fitxa tècnica: Isaac, Amar, Del Barco (1), Oriol (1), Miquel, Llibert, Alagi, Galera, Tolrà, Elias i Medina (1).
S’iniciava la 2a fase de competició i la lluita per les dues places de Playoff Ascens a 2a Divisió entre els 8 millors equips de la 1a fase seria una auntèntica guerra, i així va ser.
El partit es va iniciar amb un domini dels mataronins que generaven llargues possessions de pilota i evitaven la forta pressió local. Les ocasions eren escases en les dues porteries degut principalment a la forta pressió i agresivitat dels dos equips sobre el parquet d’Hospitalet, es notava la tensió i la importància del partit. En el minut 11 apareixia Oriol López per fer pujar el 0-1 i inflava la moral visitant. Aquest gol va provocar un augment de la intensitat en el partit, i a partir d’aquí, l’equip mataroní es va sentir molt incòmode amb pilota i va haver de realitzar un partit quasi perfecte en defensa, gràcies també a les enormes aturades del porter Isaac Fernández. El partit avançava i no arribava cap altre gol. Mitja part, molta tensió sobre el parquet, moltes faltes i targetes.
La segona part va tenir idèntic guió que el final de la primera, domini majoritàriament de l’equip local i els mataronins defensant bé les accions ofensives. En una circulació de pilota profunda, Àlex Del Barco aprofitava una gran paral·lela per finalitzar de primeres i anotar el 2-0 en el marcador, era el minut 22, un gran inici! La tensió es va disparar, les faltes constants, protestes i fins i tot expulsions, van marcar el final d’infart en el partit. Primer en el minut 28 Ivan feia el 1-2 després d’aprofitar un error, potser l’únic del partit, en la sortida de la pilota davant la forta pressió. Restaven 10 minuts emocionants. A falta de 3 els locals arriscarien de porter jugador, però novament l’excel·lent defensa mataronina evitava qualsevol clara ocasió, i les que es generaven eren aturades pel porter Isaac. Ja en l’últim minut Alex Medina robava una pilota i feia el 1-3 de camp a camp, el gol valia els tres punts. Ja en els darrers segons Ivan feia el 2-3 definitiu de cap, finalitzant un gran pase en diagonal en el joc de 5.
Setmana vinent nou partidàs al TM Roca de Mataró, a les 18h ens visita el Sala 5 Martorell, equip que necessita guanyar si o si per no despenjar-se de les primeres posicions.
Sènior A Femení Aliança Mataró
Fitxa tècnica: Naima, Ariadna, Cayuela (1), Cristina (1), Carla, Carlota (3), Espinar, Aina, Munné (1), Geraldine (2), Ari (1) i Clàudia (1).
Després de la derrota a Alacant de la setmana passada, les mataronines sabien de l’importància que tenia guanyar a Cervera i fer-se fort com a locals. Hi hagi va ser, amb un partidàs ofensiu victòria contundent per 10-0.
Des de l’inici van sortir a per la victòria, amb una bona pressió que dificultava molt la sortida de pilota del rival i carregant el seu joc 3-1 amb la pivot Carlota, jugadora destacada ahir. Van començar a arribar les ocasions, sobretot per les locals, però no va ser fins ben entrada la 1a part que Geraldine obria la llauna a pasada de Carlota. Aquest gol va donar a l’equip la confiança necessària per desplegar el seu millor joc i Carlota marcava el 2 a 0 després d’un bona pivotada. Als pocs minuts en una gran transició Ariadna Bosch a passada de Maria Espinar feia pujar el 3 a 0 al marcador i Carlota aprofitava una bola morta per fer el 4 a 0. Cervera va sortir els últims minuts de la 1a part amb portera jugadora per intentar retallar distàncies, però no es va moure el marcador.
A la represa Cervera seguia amb la portera jugadora pel que serien molt minuts on estar concentrades en defensa i saber canviar el xip per decidir bé al recuperar la pilota. En una gran combinació entra Munné i Carlota amb una doble paret aquesta aconseguia el seu hatrick particular. Les mataronines en línies generals van defensar bé el joc de 5 visitant i no van patir en excés. Cayu i Cris aconseguien 2 gols més marcant a porteria buida de camp a camp
Munné al 2n pal a pase de Cayu feia el 8è. Geral feia el seu gol després de robar una pilota a 1a línea i Claudia tancava el marcador en aprofitar una pilota morta a dins l’àrea.
Victoria clara i contundent que ha de donar confiança per afrontar el partit a Cesar Augusta, un dels desplaçaments més complicats que els queda de la temporada.
Sènior B Avícola Vinyals
Fitxa tècnica:
L’equip sènior B masculí del club aconsegueix el segon triomf a la fase d’ascens a Segona B davant del Xarxa Horta per 5 a 3. Aquesta victòria situa a l’equip com a segon classificat en solitari.
La primera part ha estat molt igualada el Futsal defensava a tres quarts de pista dificultant molt el joc dels barcelonins, els quals, anaven alternant la defensa a tres quarts i a mitja pista. Les ocasions sovintejaven més la porteria visitant que la local.
En el minut 18 després d’una bona transició el capità Dani Baño arribant amb tot al segon pal inaugurava el marcador. A la represa tot segui igual i cap dels dos equips aconseguia arribar amb claredat a la porteria rival. Es va haver d’esperar al minut 32 per veure un nou gol, Dani Baño amb un xut llunyà sorprenia per baix al porter visitant, el partit es trencava amb els dos segúents minuts quan Pablo Fernández des de el segon pal i en una bona acció individual posava el 4 a 0 al marcador.
La reacció visitant es va plasmar al marcador en el minut 35, els últims tres minnuts amb Horta jugant amb porter jugador va arribar la sentència amb gol de Jordi Peralta a pase de Mateu Batista i el tancament del resultat amb dos gols visitants.
Ara, el Futsal amb sis punts, queda redera del Canet que lidera amb nou punts la classificació després que els canetencs guanyessin 7 a 3 al Caldes (proper rival dels mataronins) i amb l’empat entre JM i Les Corts ambdós queden amb quatre punts, seguits de Caldes amb tres i Horta amb cero.
Juvenil A Inlingua Mataró
Fitxa tècnica: Adrià, Pau, Domènec, Juanito, Jason (1), Ramajo, Solés, Felipe, Ricard, Rillo, Picco i Bernat.
Tercera jornada de la fase permanència i empat valuós a la difícil pista de Ripollet, aquest punt manté l’equip dirigit per Aniol, Cristian i Oscar en la primera posició del grup, i la salvació cada cop més aprop.
El partit va estar molt igualat, amb els dos equips amb molt de respecte i defenses alternant la mitja pista i altes. Els porters evitaven els gols, tot i que el futsal va tenir clares ocasions per ampliar el resultat quan estava per davant, es va notar la baixa del killer Dídac Rodrigo. En el minut 12 Jason, després d’una gran acció col·lectiva feia pujar el 0-1 en el marcador, resultat que es mantindria així fins els darrers minuts de la segona part. En aquesta segona part, el partit pujaria d’intensitat i ritme, provocant moltes faltes i dos doble penals discutits pels locals. En el primer seria aturat pel porter mataroní, però el segon, i a falta de només 3 minuts pel final arribaria l’empat a 1 obre de Ivan. Punt molt important per seguir amb la bona dinàmica d’aquesta segona fase. Ara el proper dissabte nou partit a casa enfront el CN Caldes, tres punts claus per quasi certificar la permanència a la categoria màxima juvenil nacional.