Saltear al contenido principal
93 164 18 99 club@futsalmataro.cat Pavelló Municipal Teresa Maria Roca i Vallmajor (C/ Terrassa,33)

Triomf del sènior femení que es col·loca segon

Triomf Del Sènior Femení Que Es Col·loca Segon

Nova victòria del femení del Futsal Aliança Mataró que ha guanyat 4 dels darrers cinc partits que ha disputat. Aquesta setmana les mataronines van derrotar 4 a 2 al Salou i es col·loquen en segona posició a només tres punts del líder, el CN Caldes que ha guanyat tots els partits que ha disputat fins ara.

La primera part va ser força tàctica i no es van veure ocasions de gol, tot i això les mataronines van marxar al descans guanyant 2 a 0 gràcies a un gol pròpia porta de les visitants i a la diana de Meritxell Ribas. A la represa les tarragonines van reaccionar i al minut 6’ de joc ja havien empatat el matx. Però poc va durar l’alegria a les files del Salou, ja que quatre minuts més Meritxell Ribas amb dos gols més certificava la cinquena victòria de la temporada de l’equip mataroní.

FUTSAL ALIANÇA MATARÓ – SALOU 4-2

FUTSAL: Gloria Salido, Mireia Neddermann, Maria Espinar , Sara Cayuela, Irene Garcia, Aina Moya , Carla Tortajada, Marta Cuquet, Cristina Vazquez, Anna Munné, Meritxell Ribas (3), Geraldine Gama.

El femení del Futsal Aliança Mataró va patir la primera derrota de la temporada després de perdre a casa 6 a 8 davant el Rubí en un partit boig amb moltes alternances en el marcador. Ara les mataronines són cinquenes a només un punt del Rubí que és el nou líder.

Les visitants es van avançar primer, però Aina Moya i Irene Garcia van capgirar el marcador abans del minut 10’. Tot seguit el Rubí va capgirar en un tres i no res el marcador i es va posar 2 a 4, però Maria Rius i Irene Garcia van posar el 4 a 4 amb el que s’arribaria al descans.

A la represa les mataronines van sortir descentrades i van encaixar un parcial de 0 a 4 (4-8) que posava gairebé impossible el partit, però les vermelles ho van seguir intentant i van aconseguir dos gols, el primer de Maria Espinar i el segon d’Aina Moya que no van servir per remuntar el matx, però si per maquillar el resultat final.

Ara aquesta setmana no hi ha lliga, i les vermelles no competiran fins el cap de setmana del 10 i 11 de novembre quan visitin l’Esparreguera.

FUTAL ALIANÇA MATARÓ – RUBÍ 6-8

FUTSAL: Mireia Neddermann, Maria Espinar (1), Irene Garcia (2), Aina Moya (2), Maria Rius (1), Carla Tortajada, Marta Cuquet, Naima Reixach, Cristina Vazquez, Anna Munné, Meritxell Ribas, Geraldine Gama.