93 164 18 99 club@futsalmataro.cat Pavelló Municipal Teresa Maria Roca i Vallmajor (C/ Terrassa,33)

El brasiler “Ximbinya” visita el club

El Brasiler “Ximbinya” Visita El Club

Aquest dimecres ens ha visitat Gerson Chaves “Ximbinya”, jugador brasiler que milita al Catgas Energia Santa Coloma. Ximbinya que està sent una de les sensacions de la LNFS va jugar i conversar una estona amb els nens i nenes que estan participant aquests dies en les Jornades de Tecnificació de Setmana Santa i tot seguir va signar samarretes, bambes etc. El brasiler que ha jugat a Brasil, Japó i Espanya es va mostrar molt prope amb els més petits que van gaudir de valent amb la presència d’un dels millors jugadors de la millor lliga del món. La visita del jugador de Catgas Energia Santa Coloma va ser gràcies a l’acord que té el nostre club amb l’empresa Proneo Sports.